Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[請益] 該不該離職(工作三年最大惡夢)
Oct 5th 2013, 21:50, by QZ

作者QZ (QM)

看板Salary

標題[請益] 該不該離職(工作三年最大惡夢)

時間Sat Oct 5 21:50:22 2013

當初會來這家公司 完全是人資找我 後來薪水也談得很不錯 但是進來後整個是惡夢的開始 不到兩個月就換了主管 我進來才知道每半年組織變動一次 主管指派一個老鳥教我 公司產品名稱非常複雜 還要我背好每個規格 但時在太多我有時候會忘記 因為他常常跟我說他要考試 考不會就大聲罵我 其他team的人都說 那些根本不用背 只要查一下就好 不曉得他要求這幹嘛 除了罵之外他還會人身攻擊 跟主管反應他 也只是說他會要他道歉 但她罵我是為我好= = 我之前其實有在別家公司兩年多的經驗了 但這家才快半年 我朋友說還是要撐個一年比較好看 但我重新打開104 還是有很多家願意找我去 半年離職好嗎 我受不了每天要被考試的壓力了~ 目前存款也夠我撐個半年以上沒問題 是不是面試時後解釋好離職理由就好? 謝謝 -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.75.115.125 ※ 編輯: QZ 來自: 42.75.115.125 (10/05 21:51)

ttmaniac:塊陶啊! 10/05 22:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xcvbd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()