close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[請益] 眼皮會出油,還算是混合性肌膚嗎?
Oct 5th 2013, 21:22, by iamjimhaha

作者iamjimhaha (QQ)

看板BeautySalon

標題[請益] 眼皮會出油,還算是混合性肌膚嗎?

時間Sat Oct 5 21:22:48 2013

如題 我始終搞不清楚我的皮膚狀況是哪一種 我屬於T字部位蠻會出油的 鼻子跟靠近鼻子的肌膚也毛孔粗大 鼻子有不少黑頭粉刺 換季時,鼻翼跟額頭會有一點點脫皮 但是我幾乎不長痘痘 熬夜或吃雞排也不會長 我臉頰跟眼皮會出一點點油 (因為發現眼線會暈開) 但沒有T字部位來的那麼油 阿!對了我皮膚算有點敏感 常常抹個防曬乳 會覺得 鼻頭小癢癢 會一點點紅 如果從正面看我的膚質,就是毛孔粗大跟黑頭粉刺的問題 請問我這算是哪種皮膚狀況呀? 多謝各位大大 -- ▁▃▄▃▁ ▁▃▄▃▁ ▁▃▄▃▁ ▁▃▄▃▁ ● ● ▎ ● ● ▎ ● ● ▎ ● ● ▁▃▅▆▆▅▃▁ ▁▃▅▆▆▅▃▁ ▁▃▅▆▆▅▃▁ ▁▃▅▆▆▅▃▁ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.168.91.235 ※ 編輯: iamjimhaha 來自: 1.168.91.235 (10/05 21:25)

vivian926:跟妳差不多、我是混合肌 101.9.208.91 10/05 21:40

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xcvbd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()