close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[變髮] 推薦visual的peggy染髮
Oct 5th 2013, 22:27, by nicao1

作者nicao1 (十夜魅)

看板hairdo

標題[變髮] 推薦visual的peggy染髮

時間Sat Oct 5 22:27:29 2013

我要換造型呀呀呀~~~ 這句話我至少在心裡吶喊了快一個月 但每次剪染都在兩個月真的很傷 經過了三個月,原本頭髮染的橘色變成了橘子布丁QAQ 頭髮連抓都抓不起來,離子夾也無法安慰我內心的苦楚~~~~!!!(痛哭ing) 終於在上周日約到一向難約的人妻正妹peggy~ 開始我的三小時剪染之路!!! 因為peggy同學細心的上染膏!! 所以這次我沒有頭皮不舒服的感覺~~ 然後也謝謝peggy送我護髮 (不會是髮質太爛 看不下去吧囧)~~ 完成後的變髮~我很喜歡 頭髮終於可以抓了啊!!!!!(閃亮亮感動貌) 雖說冬天有點給他冷~~ 不過有點東西是要砍掉重練比較好的呀XDD 接下來就是要等他留長 再繼續轉變長髮氣質新造型啦!!!! peggy很有耐心,也很認真~ 認真的女人就是很美麗的啦!!!~ 由於我很害羞 所以圖文版在這裡(喂喂喂) http://blog.yam.com/nicao/article/70660069 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.243.18.64

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xcvbd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()