close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[無雷] 女生看私法爭鋒
Oct 5th 2013, 21:41, by Limonata

作者Limonata (夢汽水*)

看板movie

標題[無雷] 女生看私法爭鋒

時間Sat Oct 5 21:41:30 2013

第一次發文,承認我是看到休傑克曼跟傑克葛倫霍就衝了 平常是絕對不會看這類型的片子。 覺得本片感覺起來雖然沒有即刻救援那麼爽片 但是劇情鋪陳的很好, 留下很多環節給觀眾跟兩個主角思考。 而且劇裡白天天氣很壞 晚上氣氛詭譎 更增添一股懸疑 我看的時候瘋狂腦補情節 自己快嚇死自己@@ 如果喜歡血腥 暴力很多的,覺得這部片可能會不太夠力 (幸好也因為是這樣我沒有看得很痛苦) 最後我覺得大家都演的蠻好, 也有些笑點幽默在 加上劇情 果然讓我在早上十點半步入影院 快一點才出來 之後整天劇情還在我腦海一直揮之不去 推薦給大家囉~~ -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.71.5.80

chencha:我也剛看完這片 好看阿~ 10/05 21:43

ooai:好看 10/05 21:45

MSme:好看! 10/05 21:47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xcvbd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()