close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
Re: [討論] 如果不當工程師,大家想做甚麼
Oct 5th 2013, 23:44, by sampo05

作者sampo05 (找死啊....)

看板Tech_Job

標題Re: [討論] 如果不當工程師,大家想做甚麼

時間Sat Oct 5 23:44:01 2013

43 原本也是在楊梅的科技業...後來發現這不是我想要的... 再加上,老爸叫我回家種田了… 自然而然 我變農夫了... 當然一開始,我老媽子一直念一直念 讀到碩士了還給我回來種田… 後來還聯合地表最強的阿桑一起來念我 最後,我就回他們...你們領的錢都比我多 那我幹麻去外面... 雖然種田很累,但至少…我每天都可以看到太陽下山 每天八點準時看連續劇,雖然內容很無聊 每天都可以吃到自已種的米,公司的米根本比國軍的還難吃... 說了 這麼多 最對不起的還是我那遙遠的女友... 以前是兩三天見一次 吃個飯 現在是1個月一次... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.253.239.106

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xcvbd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()